Rubrik?

Tisdag idag då? Jag måste säga att jag är helt och hållet inställd på att det är Fredag av någon konstig anledning.. Underbara tanke!

Jag hade tal i Svenska idag, jag talade om att rökning är skadligt. Det gick väl helt okej, men för fan vad nervös jag var! Trots att det bara var mina vänner i klassrummet så skakade jag och hakade upp mig på ord. Nej.. Tala inför folk är nog inte min grej, om jag inte får skoja och sådant vill säga för då är det inga problem. Så länge jag får bjuda på mig själv så är jag kolugn.
Just nu sitter jag i skolan och har Engelska, inte alls så kul. Efter skolan ska jag bara hem och dö, men först ta mig igenom snöstormen som verkar vara på G utanför fönsterna.
Känner hur huvudvärken börjar tränga sig på ordentligt, kanske av sömnbrist men också för att jag är så otroligt förbannad!!!
Tänkte ta och skriva ner allt det i ett inlägg när jag kommer hem så jag kan göra det i lugn och ro.
Nu ska jag ägna en sista rad åt min älskling som jag vet har det jobbigt i lumpen. Jag tänker på dig älskling och längtar tills du kommer hem på Fredag så jag får krama och hålla om dig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0