Så otroligt less bara.

Nu har jag lugnat ner mig lite så tänkte skriva ner varför jag är så arg. Jag kan ju börja med att säga att den här dagen har varit den värsta bergochdalbanan hittils, ilska, lycka, ledsamhet, ensamhet, oro, nervositet.. Ja listan är lång. Men för att komma till saken nu då.

I natt ringer Marcus och väcker mig, jag hör knappt vad han säger för jag är så trött och kommer inte ihåg större delen av samtalet (om man nu kan kalla det det). Men det jag hör gör mig näst intill klarvaken.
Marcus har fått ett schema som ska gälla tills han muckar i sommar och efter hans schema så har hans mamma bokat vår New York resa som vi ska göra i vår.
Så vad tror ni Marcus säger som får mig att vakna ur dvalan? Jodå, de dumma idioterna som göra deras schema har såklart ändrat det! So guess what? Han har ju såklart inte ledigt när resan är bokad. SÅKLART!

Jag är inte bara arg för att det eventuellt inte blir någon resa men för att Marcus föräldrar är helt underbara människor som inte behöver det där krånglet och Marcus behöver det verkligen inte efter allt jävla skit han får ta från lumpen. Han såg fram emot New York så otroligt mycket, och det gör jag med. Men såklart så ska ingenting gå vår väg utan det ska alltid bli något fel någonstans. Alltid.
Så nu vet jag inte om det blir någon resa, jag vet inte när Marcus är ledig framöver eller hur mycket, jag vet ingenting. Det enda jag vet är att anledningen till att Marcus ringde halv ett i natt (han brukar ringa vid åtta - nio tiden) är att hans idioter till befäl har låtit de stackars pojkarna slita från klockan sju på morgonen till klockan tolv på natten.
Visst, de har sådana veckor ibland men denna vecka skulle inte vara en sådan, den här skulle vara betydligt lugnare och inte i fält eller sådant.

Jag måste säga att jag är så jävla less på allt som har med pliktverk, militär, lumpen och mossgrönt att göra! Förortsungarna säger fuck polisen, jag säger fuck pliktverket!




Kommentarer
Postat av: Ina

Älskling :'( Vad jobbigt :/, finns här <3

2010-01-27 @ 18:57:58
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0