Värsta tunga guzzarna

Hahahaha jag måste säga att det är ganska kul att städa mitt rum! Jag hittar så otroligt många gamla minnen från nian, bland annan en raptext som vi var tvugna att göra på musiken.
Tänkte skriva ner den här nu:


Det är fredag eftermiddag
Jag sitter i klassrummet och har min sista timma.
Jag längtar tills skolan ska ta slut så jag kan dra ut.
Jag tänker inte sitta hemma idag
För jag ska på en fest med jävligt mycket drag.

Efter skolan ska jag möta en flicka somhar fixat dricka
För hundrafemtio spänn, hon är från och med nu min bästa vän.

Sen åker jag till Alis hem,
Han bor på Karlskronavägen 5.
Vi ska fixa oss till festen så vi inte ser ut som pesten.
Hoppas vi kan haffa och kanske skaffa en varsin lite guzz
Så vi kan få en puss.

Men nu ska vi inte sitta här och sega,
Nu drar vi till tuben och träffar lite flera.

Innan vi ens har kommit fram
Ser jag en guzz som jag vill hålla i min famn.
Men hon har redan en kille, med jävligt hög promille.

Så jag får väl fortsätta leta
Det finns garanterat fler tjejer som är glödheta.

Vi börjar närma oss björkhagen
och jag känner mig redan dragen.
Men hör högtalarnas bas,
Dom som har festen kommer få fett mycket knas.
Men ingen bryr sig för alla är som i extas.

Jag går in genom dörren till festen.
Alla blickar riktas mot mig
och jag känner mig som värsta hedersgästan.

Alla dansar och har kul
De flesta känner nog för ett strul

De kommer fram en tjej
och frågar om hon får se min grej,
Men jag sa nej för jag hade redan
siktat in mig på en annan tjej

Vi hade kollat på varandra hela kvällen
Hoppas jag inte gör henne på smällen

Det gick som jag tänkte,
jag spred min säd under ett träd

Några veckor senare fick jag reda på
att jag hade fått HIV

Detta var sången om den sista dagen i mitt liv

Det var vi som skrev låten: Elsa, Christina, Johanna och jag <3





Kommentarer
Postat av: gabbi

klockren ju! <3

2010-01-16 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0