Fredag hela dagen, och en del Torsdag


Nu är det äntligen Fredag, men veckan har ju gått jätte fort, tycker ni inte? Denna dag för mig består av skola, lite ärenden och sen plugg när jag kommer hem. Det blir hemma hela kvällen, ska ju ändå ut i morgon! Så jag kanske belönar mig själv med lite grönsaker och dipp :) Mjo, det blir det nog!

Igår så var dagen ganska lugn. Efter skolan så skulle alla som inte har en praktikplats än sitta kvar i skolan och leta, vilket jag gjorde men efter en halv timme så kände jag att jag lika gärna kunde göra det hemma, så jag gick.
Jag var hemma en kort stund sen var det bara att bege sig till stallet för Isabelles ridning, som för övrigt gick jätte bra, hon är så duktig så!
Men det var inte bara det som var lyckat med vår vistelse! Jag kan ju säga att jag numera har en praktikplats, jag ska praktisera i stallet i en månad och det känns jätte skönt! Förra året stod jag ju inne på Gina Tricot hela våren och såg den springa förbi men nu får jag vara ute på landet och bara njuta av hela våren, kan inte bli så mycket bättre! Plus att jag får spendera varje dag min Dandy älsklingen hihi.



Nu ska jag börja avrunda, Grafiska lektionen börjar om tio minuter så jag ska ta och tagga till haha! Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0