SO DAMN GOOD


Hej alla glada! Lite smådålig uppdatering sista tiden, I know! Men man kan inte göra allt haha. Tänkte berätta en liten rolig sak som gjorde mig förträffligt glad såhär på kvällskvisten!

Idag hade vi nationella prov i Engelska, tal delen var det. Jag var lite smånervös då min engelskalärare inte verkar tycka om mig så mycket och det har inte gått så bra i det ämnet för mig hittils, då jag tycker att det är ett av mina starkaste ämnen, men så går det när man har fel lärare.. Det är bara att bita i det sura äpplet! Men för att komma till saken så tyckte jag att provet gick bra idag, men var inte säker att hon tyckte samma sak. Men tydligen så tyckte hon det med måtta!

Fyfan vad trevligt det känns! Nu får vi bara hoppas att resten av proven går suveränt, så kanske det räddar mitt betyg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0