Mellandagsrean i Luleå

Gud vad jag önskar att jag hade tillbringat min mellandagsrea i Stockholm. Här finns ju inte ens hälften av sortimentet vi har där nere.
Men eftersom jag kommer hem dagen innan nyår och inte hade varken skor eller klänning tills dess så fick jag springa som en galning på stan här för att försöka hitta något, och det gjorde jag faktiskt tillslut!

På nyår

Skorna är från Wedins & klänningen (som ser mycket bättre ut på) är från Vila.

Annat som jag hittade

Den blå/bruna väskan är från Friis & Company och den bruna är från Wedins.
Jag köpte också ett nattlinne med matchande trosor men det får ni ingen bild på, det är för pojkvännen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0