Världens bästa party fredag!

Jag tänkte skriva lite om vad som hände i fredags eftersom det var en väldigt trevlig kväll.

Jag och Deniz fixade oss sjuuukt snygga hemma hos mig, åt lite middag och allt annat som man gör innan man ska ut.
Sen vid 8 tiden så åkte vi till Gullmarsplan och mötte några sköna kisar som vi skulle dra på fest i Tyresö med men dom sa att han som hade festen inte var hemma än så vi åkte på förkrök på söder först.
Det var jätte jätte trelivgt förutom att jag som vanligt skulle skämma ut mig... Jag spillde ut en halv flaska läsk på killens golv, verkligen det första jag gör när vi kommer dit typ, HEJA MIG!
Så det var bara att torka och svabba.

Senare drog vi iallafall till Tyresö men åkte för långt med bussen så vi fick gå jättejätte långt, eller det kändes iallafall som det i 10 cm klackar.
Vi satt och väntade på bussen och dansade en väldigt lång stund, men det var kul.

När vi kom till festen i Tyresö så knölade vi ner våra jackor och väskor i tvättkorgen och började ta till drickan igen, haha.
Nä men det var väldigt chill och det är ju roligare ibland.
Vi var inte så länge i Tyresö men alla var fortfarande taggade så iväg till Hammarbysjöstad och upp med "sjöstadskragen" allihopa!

I sjöstad blev det vildare och roligare än under hela kvällen kan jag bara meddela! Shottarna och kyssarna flög hela kvällen också rikigt kul.
Tänker inte avslöja några detaljer eller hemligheter så nu får nöja er med det.

Jag skulle vara hemma kl 2 men det sprack ju ganska fort kan jag säga.
Jag och en väldigt söt och snäll kille som följde mig hela vägen hem i regnet gick därifrån kl 2 istället.
Hemvägen var jätte trevlig och jätte mysigt, kanske tack vare regnet, vem vet.
Tack för att du följde mig hela vägen hem sötnos!

Och tack till alla andra som var med under kvällen och gjorde den till bäst! PUSS

Over&Out/Simone


Kommentarer
Postat av: hjalmar

ska du inte ta och ringa den där mysiga killen, låter som en riktig prins

2008-11-11 @ 11:39:10
Postat av: marcus

jag hade också jättetrevligt :) fan vad mysigt vi hade i regnet! längtar till Onsdag<3

2008-11-11 @ 11:46:51
Postat av: namn

åånej, vår välplanerade kupp gick i bakhåll, vad ska vi nu ta oss till. SUG

2008-11-12 @ 12:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0