bloggtorka, igen + min dag

Tjenis! (vem fan säger tjenis? :S). Hoppas det är bra med alla och att ni har haft en bra jul. Min jul har varit otroligt mysig, rolig och lyckad.

Jag har ingen direkt anledning till att bloggen stått stilla annat än att jag inte har lust att blogga, har inget direkt att blogga om. Men jag kan ju ta och berätta lite snabbt om min hektiska dag;
Min Lördag började när jag vaknade hos Marcus. Vi gjorde oss snabbt i ordning för att åka till Farsta Centrum för lite mellandagsshopping. Jag skulle ha köpt mina nyårsskor och ett par vinterskor men det visade sig att jag inte kunde ha något utav paren jag hade tittat ut. Så nu är det bara att börja om på ny kula. Jag hittade därimot ett halsband, ett hårband och en fin svart satinblus :)
Sen åkte jag hem och lämnade av lite saker för att senare gå vidare till min kusin där det var födelsedagsfirande och bjöds på god pasta sallad och våfflor till efterrätt.

Efter det var jag otroligt sugen på fest och hörde av mig till Lovisa som också var taggad men vi hittade inget som var värt att åka till så det blev en myskväll med Pernilla och Vilma. Vi satt mest och snackade skit, tittade på bilder på google haha och delade smaskiga nyheter.

Bild för ett bra tag sen haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0