Fredagen tar vi nu

Min Fredag visade sig att bli en dag jag alltid kommer minnas. Jag och Marcus hämtade ut våra förlovningsringar och efter det kunde jag inte bärga mig så vi satte på oss ringarna när vi kom hem till Marcus så satte vi på oss ringarna och bums så var  vi förlovade :) jag har aldrig varit lyckligare! hihi. Men vi ska ändå äta middag och sådant på Lördag då vi skulle ha förlovat oss eftersom vi har varit tillsammans i ett halvår då!

På kvällen så åkte jag iväg till en restaurang för att fira Lovisa som fyllde år, vi alla hade jätte trevligt och åt gott även om mängden på maten kunde varit mer och priset lägre haha. Så efter middagen så gick alla direkt till Donken där vi fortsatte att äta. Sen var det dags för fest så jag, Lovisa, Cecilia, Gabriel, Amanda och Katta åkte iväg till Midsommarkransen på ett partaj som var riktigt roligt!

Men flickvännerna (jag och Cecilia) åkte hem lite tidigare än alla andra för att sova med våra små pojkar. Hoppas att ni andra som var kvar hade jätte kul efter vi hade gått också! Jag blev förövrigt utsedd till den bästa drickaren den kvällen av en trevlig kille som hette Max tror jag haha.

Det var min Fredag det! Lördagen blev lugn med besök först min farbror med Marcus och sen åkte vi hem och sov i stort sätt.


Kommentarer
Postat av: nån i din förra klass, hehe, gues who...?

omg,haha, förlåvad? grattis! :)

2009-06-02 @ 15:54:38
Postat av: Simone

tack så mycket men jag har ingen aning haha! :P

2009-06-02 @ 21:11:40
URL: http://rylins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0