Lördag förmiddag, egentligen eftermiddag

Denna morgon har varit väldigt seg, men mysig. Vi har bara legat i sängen och degat och kollat på film, och lite mys självklart.. :)

Nu snart ska jag, älsklingen och hans mamma åka iväg till IKEA för att titta på lite saker. Tror att jag kanske ska införskaffa en ny blomma till mitt fönster eftersom Marcus lämnade fönstret öppet när balkongdörren också var det och det blev korsdrag, för att jag göra en historia kort så har jag ingen blomma mer - eller kruka för den delen.

Börjar bli riktigt hungrig nu, kanske lite lunch innan vi åker. Och glass, jag tror jag ska köpa en Sandwich för nu mina vänner är pakten slut. Trots det ska jag hålla allt för utom att äta glass för det ska jag göra minsann, det är ju trots allt sommar.




Kommentarer
Postat av: Nikolina

hehe :D göra idag da?

2009-05-09 @ 17:19:03
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0