Oh New York, take me back




Edit:
Nu funkar bilderna!

Nu är jag lagom uttråkad så nu ska jag göra det som i stort sätt alla mina närmaste nära och kära har tjatat om! Jag ska skriva och lägga upp bilder från New York!

Till att börja med så vill jag bara säga att jag fortfarande inte förstår att jag har besökt min absoluta drömstad.. För det känns verkligen som en dröm.

Vi bodde på ett hotell precis bredvid Time Square, tyvärr så glömde jag ta kort på någonting från det men jag kan verkligen säga att det var urhäftigt! Inredningen i lobbyn var helt otrolig, rosa och lila ljus överallt typ, riktigt spejsat med andra ord. Jag och Marcus hade ett eget rum men där spenderades inte mycket tid som ni kanske förstår. Jag tänker låta bilderna tala lite för sig själva men kan säga att det utan tvekan är New York är det ballaste jag har varit med om och att jag verkligen vill åka tillbaka, NU! Nu kommer en jädrans bildbomb! Island får ni senare.

Första dagen tillbringades i underbara Central Park





Vi började med att åka häst och vagn




"Vänner" fontänen





Turister AB





Efter det tog vi en promenad i det fina vädret



1 av miljarder ekorrar!








Jag och min älskling tog en roddtur






Sen skulle jag ro, det var frustrerande






Jag blev lagom chockad av alla små sköldisar!





Den dagen avslutades med en promenad och lite shopping








Blev smått olycklig när vi kom in på denna gata..





Färja förbi skylinen och frihets gudinnan





Promenix genom China Town och Little Italy



Time Square!



Sista dagen gick jag och Marcus och strosade runt och shoppade lite!




Utan för vårt hotell fanns det en GIGANTISK M&M butik, riktigt häftig haha!



Det var det jag orkade ladda upp nu men om ni har tur så kommer det kanske lite mer :)






Kommentarer
Postat av: Gabbe

fantastiska bilder! :)

2010-04-27 @ 21:21:56
URL: http://lieman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0