Hancock



Sitter med min lillasyster Isabelle och kollar på Hancock. Vi har inte sett så mycket än men den verkar ju ganksa bra iallafall.

Dagen har varit ganska lugn annars. Vaknade vid 7 ungefär och ville verkligen inte gå upp, har lärt mig att det blir väldigt svårt om man har underbart sällskap :) <3
Efter många om och men så kom jag upp, gick till bussen och åkte till skolan.

Började med Svenska där vi ska göra ett grupparbete som går ut på att vi ska skriva en tidning eller tidskrift. 
Uppgiften för dagens lektion var att gå till Stads Biblioteket och studera tidningar. 
Kände att jag behövde uppdatera mig lite hur det ligger till Up North eftersom jag ska upp till Luleå på söndag, så jag slog mig ner med en NSD och läste om renar och lite annat. Spännande spännande!

Skrev också omprov på Datakunskapen idag, och äntligen så klarade jag det! G+ till och med! 
Så nu får jag äntligen godkänt i Datakunskap. En annan sak som är helt underbar med det är att vi aldrig mer kommer ha Datakunskap efter jul, aldrig aldrig aldrig mer, jätte skönt tycker jag eftersom jag har haft svårt med det. 

Senare blev det en grym lunch på DubbelW, sen hände det inte så mycket mer idag. 
Kom hem, gjorde gröt, åt den, somnade på soffan. 

Jullovet sitter fint just nu, det behövs verkligen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0