Hashbrown ♥ Lemondream

Fredagen turned out to be väldigt trevligt faktiskt.
Jag vill bara börja med att säga att det som det förra inlägget handlade om gick super bra! Vilken tur..

Förutom det så var det en väldigt chill dag i skolan, slutade typ 10 eller nånting, hela veckan har varit väldigt slapp med väldigt slappa tider. Skönt, skönt, skönt!

Efter skolan åkte jag hem och sov, har blivit så sjukt trött på senaste tiden, beror väl på körtelfebern antar jag. Inte alls så kul som man kan tro. Helt slut oavbrutet..
Sen kom Pöke över, vi satt mest hemma hos mig och chillade, läste tidningar, skrattade och lite sånt. Skit kul vare!
Men tillslut tröttnade jag på att bara sitta hemma så då drog vi till Donken och åt glaaaasss i stora laaasss. 
Också helt sjukt kul, vi valde nämligen att roa oss med att läsa på baksidan på lappen som ligger på brickorna på McDonalds. Därav Hashbrown & Lemondream. 
Tänker inte förklara vad som var så kul, man var tvungen att vara där för att fatta, haha!

Klockan började närma sig midnatt och Pernilla blev trött och ville åka hem, så hon åkte hem och jag åkte till Marcus. 
Och utandör honom fick jag stå och vänta i ungefär.. hmm.. från första telefonsamtalet en halvtimme ungefär.
KALLT SOM SATAN! Men men, det var värt det. 

Vi somnade väl runt 4 antar jag, så just nu är man ju lite lagom mör, hehe. 

Ikväll blire lite chill-lussefirande med Ina & Deniz, skönt ska det bli. Kanske lite lussebullar och så, vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0