Homesick

I morgon blir det att dra ut med på stan och röja på mellandagsrean eftersom jag ska lämna tillbaka i stort sätt alla kläder jag fick i julklapp.
Förtutom min förtjusande kofta som är helmysig!



Jag lider tyvär just nu av väldig hemlängtan. Vill bara hem och spendera mitt jullov med mina vänner och bara vara i Stockholm.
Inte för att jag inte har det bra här men ni kankse förstår.. Hur länge som helst med släkten och absolut ingen i min ålder. Eller jo min syster men hon umgås bara med min yngre kusin och jag måste säga att jag har växt ifrån dem ganska mycket. 
Jaja, nu ska jag sova, ska upp tidigt i morgon.


Saknar min älskling otroligt mycket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0