I brist på annat (snodde av Ina)

VEM :
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
"Lätt jag tycker desamma :) då kör vi men som sagt om nått bättre kommer upp för dig som du är sugen på så körpå det istället, lungt." Från Marcus.
Pratar du med just nu på msn? Ingen, jag är en ensam jävel haha
Ringde dig senast? Lovisa
Vill du kasta en sten i huvudet på? Mammas chef
Saknar du mest just nu? Släkten i Luleå tror jag.
Ska du träffa imorgon? I skolan ska jag träffa alla där sen ska jag träffa marcus.
Sov du med senast? Marcus
Vem fick du senast sms av: Marcus

JA- OCH NEJ-FRÅGOR :
Cyklat utan händerna:
 Hell yeah 
Gråtit en hel natt: För många gånger
Druckit så du spytt: hehe.. ja... fast bara en gång!
Åkt vattenskidor: nope, aldrig
Åkt rullstol: Japp, fast inte för att jag behövt det eller vad man ska säga
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja fast det gick inge bra..
Köpt lösgodis för över 50 kr: Haha ja
Haft träningsvärk: Jadå, det kan man lugnt säga..
Önskat att du var det andra könet: haha bara för en dag kanske, eller i olika situationer :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0