Well yes

Tänkte ta och slänga iväg ett inlägg innan jag hoppar ner i sängen.

Idag har det väl inte hänt så jätte mycket. Skolan var likadan som den alltid är i stort sätt.
Efter skolan åkte Ina, jag och Deniz hem till Ina för att plugga till Datakunskapsprovet vi har i morgon (fail fail fail!) det gick inte så bra med pluggandet, vi var mest konstiga och åt fågelmat..

När vi kände att pluggandet var klart och att det började bli lite mörkt så var det dags för mig och Deniz att dra.
Deniz åkte hem och eftersom jag saknade Marcus så mycket så åkte jag hem till honom.
Det blev väldigt lugnt hos honom, först en promenad och sen bara TVn hela kvällen i stort sätt.
Vid 11 tiden ringde mamma och tyckte att jag skulle komma hem eftersom det är en skoldag och bla bla bla så det var bara att ge sig iväg.

Kan ju också meddela att jag är så förskyld att jag har låtit som en mix av en målbrottsman och en full sjöman idag. Väldigt sexigt ska ni veta!

Nej nu väntar sängen, gonatt & dröm sött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0