Tårta eller inte tårta, det är frågan.

Under den här veckan har vi haft en liten tävling här på NTI - Gymnasiet.
Den utgår på att man ska fixa/utsmycka sitt klassrum och den som gör snyggast vinner en tårta.
Sockerberoende som vi är i klassen (speciellt vi brudar) så har vi fixat upp det gamla rucklet ganska ordentligt.

Vi har målat en mörklila fondvägg längst bak i klassrummet, på den har vi hängt tre svartvita tavlor med The Beatles, Elvis och Marlyn Monroe, en ljus slinga på väggen också.
Sen har vi satt upp massa foton på klassen och 3 tavlor till som några killar i klassen har gjort.
Och en ljustslinga runt tavlan.
Det kankse inte låter så jätte fint men det ser riktigt bra ut nu! Får väl se om vi vinner eller inte, men jag tror det.
Jag och Deniz har nämligen spionerat på de andra klasserna och det ser verkligen inte lika bra ut som vårat, inget illa menat.

HOPPAS VI VINNER! Säger till sen hur det går.

/Simone

Kommentarer
Postat av: Ina

Ja, det var kul!

Och jag mår illa varje gång jag tänker på han :(

2008-11-30 @ 13:17:31
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0