The final thing

Ni vet om mitt tjat om vad jag ska ha på mig på begravingen, som förresten är på fredag.
Det kanske låter själviskt att jag inte kan bestämma mig vad jag ska ha på mig när vi ska sörja min farfar, men a, vill inte gå in för personligt på det men just nu känns det inte som han är död eftersom vi inte träffades alls ofta.
Det kommer väl på fredag kan jag anta.

But anyways, pappa och mamma säger att jag kan komma i mjukisar om jag vill men det känns ändå som jag vill klä upp mig lite, hedra honom på nått sätt. För min farfar var en stor man som har levt sitt liv väl och upplevt så mycket, så det känns nästan respektlöst att "inte bry sig" om sånt. Vet att det kanske låter konstigt, men nu har jag hittat något som jag verkligen tycker passar.


Tänkte den kjolen med mina nya skor (se längre ner på sidan), ett vitt linne instoppat och en svart kofta bara.
Tror det blir bra.

Over&Out/ Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0