FREEEEEEEEEDAG OCH JAG ÄR HAPPY!

Men dagen började inte så bra, eller iallafall inte när vi kom till skolan för då visade sig att heeeela våran musikvideo som ska vara klar och inlämnad idag var borta, HELT BORTA! Så det var bara att börja om, det är det vi gör nu, eller Åsa gör för jag förstår inte programmet hehe..
Förutom det så har vi precis haft nationella prov i Engelska, först när jag såg ämnet så trodde jag att det skulle gå åt helvete rent utsagt men sen när jag började skriva så flöt det bara på och jag tror att jag fick ihop en ganska bra text till slut :) 

Efter lunch så ska vi åka in till stan och jag ska köpa en vit tröja som jag ska ha till min blommiga kjol ikväll och ett par genomskinliga strumpbyxor, kanske något annat om jag hittar också, funderar på nya solglasögon eftersom jag satte mig på mina älsklingar... Jag är en klumpeduns förövrigt!
Sen ska vi åka till ÖB för att köpa lite bär och läsk till kvällens eskapader, sedan efter det blir det väl vidare till Ina kan jag tro! 

Uppdaterar väl om kvällen i morgon eller Söndag tror jag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0