Har rast och det är tråkigt

Den/det senaste:

Du åt?
röt med äppelmos och mjölk
Du drack? mjölk då?
Du kramade? Lovisa
Du tittade på tv? irls of the playboy mansion
Du satt vid datorn med? just nu Deniz
Du sov med? min älsklings bubbe
Vad ska du göra imorrn? party untill the end of time
Vad har du gjort idag? gått upp ur sängen och dregit mig till skolan
Var det kul? nja det vet jag inte om jag kan säga
Vad vill du ha? ett jobb och större pengaflöde
Är du singel? hell no
Är du kär? hell yes
Vad vill du göra nu? krypa tillbaka ner i sängen med älsklingen
Planer till helgen? fredag: party, lördag: grilla, söndag: rida
Har du mer en 5 tröjor? ja det kan man säga
Har du mer en 2 byxor? nej jag går alltid byxlös
Vill du sova nu? skulle uppskattas, ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0