Jag har bloggat dåligt

Ja det är precis vad jag har gjort men jag har bara inte orkat sitta vid datan dom senaste dagarna. Har inte direkt gjort något speciellt heller, förutom igår då.

Igår så var det min och Bubbsebubbens fjärde officiella månad tillsammans så vi gick ut och åt på restaurang. Jag ville inte bestämma ställe den här gången så då skulle det bli en överraskning med indiskt, det var ju bara det att Marcus pappa försa sig haha.
Men det gjorde inget, vi hade en jätte mysig kväll där i alla fall och maten var gudomlig! Efter det fick jag så sjukt ont i fötterna för att jag glömde nylonstrumpor som jag måste ha i skorna jag hade för att dom ska sitta skönt så då tvingade Marcus mig att ta hans skor och han skulle gå barfota. Det kändes lite konstigt så jag sa nej men envis som han är så gav jag med mig till slut och det hela slutade att jag gick genom söder som en clown och han otroligt rädd för att trampa i glas. Söt pojkvän jag har tycker jag! :) Älskar dig Bubbse.
Sen åkte vi bara hem till mig och sov i stort sätt tror jag, vi kanske såg på SATC men det är lite oklart i minnet just nu..



Idag har det varit en väldigt lugn dag, det mest ansträngade jag har gjort att att gå ner till centrum och äta thaimat till lunch men that's it.

Nu ska jag väl dega vidare eller liknande, har ju gjort det hela lovet hittills så det verkar som ett säkert kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0