Gomorron gomorron! Eller God dag..?

Tjena tjena bloggen! Har precis vaknat och känner mgi faktiskt ganska utvilad, trots att jag gick och la mig vid tre igår. Jag mår bra idag, jätte bra faktiskt! Hur mår alla andra?
Jag ser jätte mycket fram emot ikväll då det blir en liten reunion med några av mina vänner! Det ska verkligen blir skitkul! :D Jag har inte träffat de flesta på hela sommaren förutom den är veckan då jag har träffat en del, fan att Vilma är och rider i Frankrike.. Hade varit as fräsht att ha med min partybabe! Jo juste, för det är det vi ska göra, vi ska partaja!
Snart ska jag ringa Paula och försöka få upp henne ur sängen och sen göra mig iordning så ska vi kirra lite drick mjaa, men ingen sprit här! Nej! Det ska jag aldrig mer dricka, inte efter den där sjuka natten, usch fy och bläääääääää!



Mina babes förra sommaren (minus Linus haha)
Nu blir det frullle! Ha det soft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0