Presentkort - Helt gratis!

Jag har nu blivit medlem på en sida som heter GratisBio där man bara med några klick kan vinna gratis presentkort! Så jag tycker nu att alla mina vänner (OCH NI ANDRA OCKSÅ! :) kan ta och bli medlemmar så kan vi samla poäng tillsammans och sen shoppa för presentkorten :) Man kan även samla ihop till biobiljetter eller tidningsprenumationer!

Det går jätte fort att samla poäng! Du får 0,5 poäng när du loggar in, 0,5 när du skriver i någons gästbok, 0,5 poäng när du blir vän med någon på sidan (poängen får du 1 gång per dygn).

Men det finns sätt där du kan roffa åt dig av de lite högre poängen: Du kan vara med i tävling, värva vänner, delta i undersökningar, utnyttja erbjudanden och så vidare och det bästa av allt är att det är gratis! (Det finns även applikationer som kostar en slant men då får man ännu högre poäng så det kan ju vara värt det!)

Vart kan jag nyttja dessa presentkort tänker nog många? Då kan jag berätta att det finns otroligt mycket du kan göra med dem! Här är några förslag: H&M, GinaTricot, Kicks, Hemtex, Lagerhaus, OnOff, Siba, Scandic, Ving, Ica, PizzaHut, TacoBar, Maxi, Dinsko mm.
Det finns över 90 butiker att välja mellan! Så om du inte redan är medlem tycker jag du ska bli det nu! Det är bara att klicka här!

Om man har en blogg kan man även skriva ett inlägg liknande det här och vara med och tävla om ett presentkort från nelly.com, plus att när du gör det kan du samla 5-1000 poäng bara av att skriva några rader! Det är ju som taget!

BLI MEDLEM NU! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0