"Bästa vänner för livet"


Haha, jag kunde inte sluta fnittra för mig själv när jag såg den här bilden. Många som läser nu lär inte förstå vad som är så kul men grejen är att Marcus och Sofia som är på bilden inte känner varandra särskilt bra.
Visst dom har ju träffats flera gånger och så men ni kanske fattar, men i alla fall, det som är så kul är att det ser ut som dom har varit bästa vänner hur länge som helst.

Det är säkert inte alls kul om man inte känner dom båda men jag och Sofia kom i alla fall fram till att det här var något att skratta åt.


Kommentarer
Postat av: denizs

yess..och hans kompisar, känner dem inte så väl men en av dem var med på nyårsafton ;P

2009-02-08 @ 23:23:23
URL: http://denizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0