Jacka & skor

Igår beställde jag mina älskade ballerina skor från H&M :) Jag beställde också en jacka som jag faktiskt köpte förra året men lämnade tillbaka för den kändes inte värt priset den hade då, men så kollade jag runt lite på H&Ms hemsida och såg den på rean för bara 129 kr! :D Finns dock ingen bild på den längre för den tog slut haha.

Jag blev jätte glad när jag såg den, plus att det kändes lite som ödet eftersom det bara fanns min storlek kvar hihi.




Jag försov mig idag också, inte bra alls. Vet inte hur jag lyckades men igår kväll så VET jag att jag ställde klockan på mobilen på 6 och sen la den på nattduksbordet.
Sen vaknar jag när jag egentligen börjar och märker att telefonen ligger på mig och att klockan är avstängd.
Jag har inget minne av att jag har stängt av den och varken jag eller Marcus hörde den ringa :S
Väldigt märkligt måste jag säga...

Men iallafall, det blir väl ganska slappt idag, ska plugga lite nu hade jag tänkt sen troligtvis träffa Marcus när han har tränat klart och ikväll är det väldigt oklart om vad som händer.
Jag vill jätte gärna gå på en riktigt härlig fest men jag tror inte att det blir så. Vi får väl se.

Dags för Mediakunskapspluggning!




Kommentarer
Postat av: denizs

hahah vet älskling! ;D <3<3<3<3

2009-02-13 @ 13:20:24
URL: http://denizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0