Kallt, kallare, kallast!

Det sistnämda i rubriken stämmer väldigt bra in på temperaturen i mitt rum :S
Det är alltid jätte kallt där inne men verkligen inte i resten av lägenheten, det är jätte konstigt ju! Man kan ju tänka att det är på grund av att jag har en ytterväg i mitt rum men det har också alla andra rum i lägenheten förutom toan och hallen.

Jag skulle iallafall försöka sova lite eftersom det inte blev mycket av det i natt men det gick inte, för kallt.
Om jag sover ensam så måste jag ha två täcken, det är ett jävla helvete det där!!

Men i morgon slippper man ju det, och sen hoppas vi på lite vårtider så blir det nog varmare där inne också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0