Sailor Moon!


Haha ååååh vilka kommer inte ihåg barnprogramet Sailor Moon? Jag kommer verkligen ihåg när man satt bänkad tidiga timmar för att hinna se det!
Jag kommer också ihåg att jag lekte att jag var dom när jag var liten, det var så sjukt coolt med förvandligen som dom gjorde tyckte jag.
Alla hade en favorit som man alltid var när man lekte och sen kunde vi hålla på i timmar.


Det är så synd att dom där gammla barnprogramen som gick när jag var liten inte går längre, det är ju kult!

Minns precis hur jag låg i soffan med pappa och tittade på alla barnprogram varje lördags morgon.
Det sista programet var Bat Man sen började alla program på engelska som jag inte förstod. Haha det var tider det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0