Sötaste hitills

Jag fick precis veta vad min lilla kusin säger varje dag när han ska till dagis! Sötaste lilla skitungen!
Han bor ju i Luleå med min moster och kusiner. Mormor bor också i Luleå och när vi är där så bor vi hos mormor.

Så varje morgon när han ska till dagis så säger han: Ska vi till mormor, moster Anita, Issi och Simone nu?
Då får han förklarat för sig att nej han ska till dagis och att vi är i Stockholm.
Då kommer frågan: Vad gör dom där?
Ja men dom bor ju där får han till svar.
Och då frågar han lite sött: Dansar dom?

Åh gud vad jag saknar den lille plutten! Världens underbaraste lilla barn!



Älskar dig Elias!


Kommentarer
Postat av: Issi

Dansar dom? XD

Gulli ungen <3

2009-02-04 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0