Åh va irriterad jag blir!

Idag så hade jag inte med mig min data till skolan, så jag kollade min facebook lite snabbt och loggade in på klasskompis data. Det var bara det att då glömde jag självklart logga ut.
Då frågar han lite senare om han skulle logga ut mig och såklart han skulle det.

Men jag såg på hans min att han hade gjort nått busigt, och då sa han att han hade bytt status och komenterat en bild.
Statusen var ingen big deal men därimot bilden han hade komenterat... Han hade komenterat att en tjejs jag knappt känner bild där det stod: fyfan va ful. Eller något liknande.
JÄTTE KUL! Hade det varit en nära kompis så hade det inte gjort så mycket, lättare att förklara då.
Men det är liksom en av min killes närmaste kompisars flickvän..

Jaja, ville bara skriva av mig lite. Hoppas hon tror på min förklaring om att jag har en klasskompis som är en idiot.

Och nej igen Nathalie, jag tycker verkligen inte att du är ful, och idioten som komenterade drev bara.


Kommentarer
Postat av: Hemlig person o.O

jag är ingen idiot D:

2009-01-08 @ 08:44:22
URL: http://www.windows.com
Postat av: Nathalie

Jaaa jag tror på din förklaring sötnos:) hoppas vi ses snart:)

2009-02-04 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0