Dagens

Vaknade super tidigt i morse för att klockan ringde. Skulle rida men sov hos Marcus så var tvungen att gå upp extra tidigt, inte alls så kul.
Åkte iallafall hem och sen till ridningen. Det är en översvämming i det lilla ridhuset där ponnysarna går och därför delades det stora upp där jag rider och vi fick rida på mindre än hälften med tolv hästar. Helt kaos.
Speciellt när man rider en häst som Dandy som är väldigt på och jobbar under högt tempo, fick inte plats liksom.
Sen hjälper det ju inte att en dum kärring tränger sig och tänker bara på sig själv och tror att hon rider helt ensam så hon inte behöver ta hänsyn till nån.
Usch usch usch, blir så irriterad på sånt där. Men jaja, nu ska jag sluta klaga. Det gick ju ganska bra ändå om man bortser från trängslen.

Efter det åkte jag hem, åt lite och sen sov jag i en timme.
Senare var det dags att gå till pappa och äta middag :) Pannkakor serverades och det var jätte gott!
Sen vet jag inte riktigt varför men vi åt glass till efterrätt, pannkakor är ju en efterrätt?

Och nu sitter jag här. Dödstrött fast klockan bara är tio. Borde kanske göra lite läxor men vet inte direkt om det är någon idé att ens försöka när jag är såhär trött.
Ja ni.. Vad ska jag mer säga.. Inget speciellt tror jag :p Jag sitter väl uppe ett tag till och väntar på att Bebisen ska spela klart hockeyn och höra av sig. Så får vi se om man får en sängkamrat ikväll haha!

Kanske skriver igen om det blir en långdragen kväll, vi får se men jag tvivlar på det eftersom ögonlocken håller på att klappa igen.
Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, simone :'( han kommer offra mig till sin gud eller nåt!!!!

2009-01-26 @ 07:57:03
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0