En till.... LISTAAAAA!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Det var mycket nytt 2008 om vi så säger.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inte vad jag vet iallafall.

4. Dog någon som stod dig nära?

Farfar dog <3
5. Mest efterlängtade möte?

haha måååånga!

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Alldeles säkert, kan inte komma på nått just nu men..

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

6 december <3

8. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?

Vet inte, men det var en bra sommar.
9. Vad var din största framgång 2008?

Betygen i nian I guess.

10. Största misslyckandet?

Haha, vi kan ju nöja oss med att säga att det fanns en del.

11. Största misstaget?
Barnförbjudet område det där

12. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Körtelfuckingfebern

13. Bästa köpet?

Mina röda skor från Kreta!
14. Träffat någon kändis?

Carolina Gynning, den enda jag kan komma på som jag pratade med.
15. Vad spenderade du mest pengar på?
svårt att gissa; kläder & skor

16. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Massor, det var ett bra år :)
Gladaste var nog när vi kom fram till att det var ett officiellt ja.

17. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Bag in tha box är ju alltid en hit som kommer finnas kvar, HAHAHAHAHA!

18. Har någon du känner tagit körkort?
Japp, lille Rikard!
19. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

MYCKET gladare

20. Vad önskar du att du gjort mer?

Tänkt innan utförning av handling..
21. Vad önskar du att du gjort mindre?
också barnförbjudet
22. Hur tillbringade du julen?

I Luleå med släkten.

23. Blev du kär i år?

Ja, blev och är <3
25. Favoritprogram på TV?

Gossip & Dirty Sexy Money

26. Bästa boken du läste i år?

Oj gud, jag vet inte. Jag läste så sjukt mycket böcker i sommras när jag var sjuk..

27. Största musikaliska upptäckten?

Mig själv sjungandes i duschen, vinner väl MTV music award snart :)
28. Något du önskade dig och fick?
Massor av saker och haha "fick" ju min älskling

29. Något du önskade dig men inte fick?

också massor :P

30. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Absolut ingenting i stort sätt.

31. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

finns massor
32. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

varierande som vanligt

33. Vad fick dig att må bra?

familjen, vänner, pojkvännen.
34. Läskigaste upplevelse?
ehm... haha va? vet verkligen inte.
35. Äckligaste upplevelse?

USCH USCH USCH! jag vill inte ens prata om det.

36. Vad är du mest stolt över från 2008?

Betygen, de blev väl ungefär halvbra :) hehe

37. När var du mest nervös?

Haha, möten med diverse personer.

38. Där du tillbringat flest helger?

vet inte vart, varierande men med vänner :)

39. Vad fick dig att må dåligt?

men jag vill inte berätta det ju!
40. Hur kommer nyårsafton spenderas?

Den spenderades hos Marcus med vänner, sedan i Slussen vid tolvslaget och sen tillbaka igen :)

41. Vem saknar du?

Morfar och en del vänner som man inte har sett på ett tag.

42. De bästa nya människorna du träffade?

Älsklingarna i klassen såklart! och Marcus.
43. Ditt mål för 2009?

Leva sundare och med mer ordning.
44. Vad ser du fram emot år 2009?
Jag ska ha så jääävla kul och må så jääävla bra i år! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0