Satan i gatan vilken stress!

Ojojoj nu blev det mycket. Från att inte ha några planer alls till att ha så många att jag har tappat bort mig.
Sitter iallafall hos Marcus nu som duschar. Han ska på krogen sen och då kommer några av mina kompisar hit så ska vi ha lite chillkrök :) mysmys.
Sen ringde en annan kompis också och frågade om jag skulle med till Akalla och festa med några där men då var jag ju redan på väg hit så. Plus att förra gången jag var där så slutade det med att jag knappt hittade till tunnelbanan, ramlade på vägen, fick hjälp av typ en 13 årig liten grabb, tappade telefonen i golvet på tunnelbanan ett antal gånger, ringde en kompis och storbölade och tillslut fick jag besked om att jag skulle gå av i Fridhemsplan så fick jag bilskjuts hem. Jätte snällt av grabbarna. Det som var mindre snällt den kvällen varr väl vad som hände i baksätet men det ska vi inte tala högt om.
Uschushusch! så gör man inte mot kompisar!

Nej nu ska vi grogga tror jag :) shotta blev det
Pusspuss ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

älskling berätta för mamma vad som hände i baksätet!

2009-01-25 @ 19:56:00
URL: http://emmaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0