Slappt och skönt, precis som det ska va.

I morgon är jag ledig! Eller jag tar ledigt.. Vi har nämligen friluftsdag men eftersom jag inte var i skolan när man skulle anmäla sig till de olika alternativen så finns jag inte med på nått av dem.
Så därför vet jag inte heller när jag börjar eller vart jag ska befinna mig. Så varför ens gå då?
Nej det känns ju onödigt, ska sova hela dagen istället.
Eller nästan, ska träffa Marcus vid halv fyra, fyra, men om jag känner honom rätt så lär det ju bli senare.



Sen är det verkligen så att jag har ett sug för att åka utomlands! Mmhhh... Nått varmt ställe som Grekland, Italien, Kroatien eller liknande.
Helst typ Bahamas eller Honolulu men det är ju en dröm som inte lär slå in så snart.
Men tänk er, vita långa sandstränder, turkost vatten och palmer! Underbart ju!





GE MIG EN BAHAMAS RESA NU!


Kommentarer
Postat av: Issi

Jag vill också! Och nu har du gjort så jag vill ännu mer!

2009-01-22 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0