Sommaryummi!

Åh åh åh åh åh va jag hittar sötsaker nu när våren börjar vankas. Massa skor, massa väskor, massa klänningar och toppar!
Till och med supersöta underkläder!

Men det som jag vill pointera just nu är dessa sockersöta ballerina skor från H&M.

Jag känner känslan på att de passar perfekt till svarta stuprör och nån söt topp! Perfekt till mysiga sommarkvällar, återigen (se inlägg Jag har ett ha-begär)

Jadå, det blir nog en del pengaspenderande i vår, inte för att det är nått som är speciellt ovanligt när det gäller mig.
Måste lära mig spara. Men det är så svårt när man hittar såna dära finfina saker som man bara måste ha!
Jag har ju fått en del klagomål om vi säger så, från mamma, syster, pojkvän, men vafan! Jag lever ju bara haha.

Nä nu ska jag gå och tjata på mamma så vi kan äta middag nån gång. Ha en bra kväll om jag inte skriver igen.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0