Tjenare fan

Sitter hos Marcus, har blivit kallad fjortis större delen av kvällen, riktigt härligt!
Vi har lagat lite mat, myst lite i soffan och sånt där som man gör :)
Nu ska vi se på film, Pride of Glory tror jag att den heter.

Igår såg vi sjukaste filmen hittills. Den handlade om en kinesklass som blev satta på en Ö med varsit vapen och dom skulle döda varandra. Den som var kvar sist vann, det var alltså en lek eller om man vill kalla det spel. Knäppt var det i vilket fall som helst.

Nej nu ska jag gå och dra min sura pojkvän från köket så vi kan se på film, eller nej han kom självmant.

In your face bitch fick jag nu och en rumpa i ansiktet. UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0