En och en halv timme senare var jag hemma..

Igår kväll så åkte jag och Vilma till Zinken för att möta massa peeps från skolan mfl. Vi drog upp till ett jätte mysigt berg där vi satt natten lång. Kvällen började riktigt bra, vi körde hårt med våra 3,5or (HAHA) och det var en skön stämning, senare blev det väl som det blev men till sist så bestämde vi oss för att dra på Bögfest i Tantolunden.
Det var ju bara det att när vi väl kom dit så var det slut och det enda som var där var några ungdomar med cyklar som gick runt och sa Cykel Pär, jag tror både jag och Ville blev riktigt förvirrade haha. Men sen kände vi att vi hade fått ut det mesta av natten så Vilma och jag traskade hem enda från Tanto till Hammarby respetive Björkhagen och jag var hemma en och en halv timma senare! :)


(Gammal bild på mig och Ville)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0