Nu är jag äntligen HEMMA

Ja jag vet, jag kom hem igår men jag hann bara vara hemma hos mig i ungefär 5 minuter innan det var dags att springa iväg till pappa för att hämta min nya telefon (<3333333333 ÄLSKAAAA) och sedan vidare till Marcus för att sova. Nu sitter jag på balkongen med datorn, ett glas saft och Ben&Jerrys Strawberry Cheesecake! Och så självklart den underbara utsikten över globen och ett väldigt häftigt molntäcke!
Anledningen till att det inte blir några bilder i detta inlägg är för att jag varken fick USB sladd, headset eller installationsskiva när jag fick telefonen, skit Elgiganten! så det har inte riktigt kommit igång än. Ni ska även få bilder på min shopping från Luleå, däribland de mest uuuuunderbara skor som finns! Men det tar nog ett litet tag.. Hejsvejs så länge!

(funkar inte att ladda upp bilder på bloggen ens ju! :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0