Blogging på båten

Nu sitter jag på Kungsholmen som är en båt som går till mitt landställe. Det är fint väder men mycket vågor, men det är ju bara kul haha. När vi kommer fram ska jag och Marcus städa hela våran stuga som vi ska bo i, woho! Men först ska denna tre timmar och tjugo minuters färd ta slut och sen ska vi eventuellt gå i en halvtimme nånting för att komma fram, *hoppas, hoppas* att mamma och Micke kommer och hämtar oss med fyrhjuling och släp!

Så, jag ville mest att mina vänner skulle veta att jag lever här uppe i Luleå haha, hoppas ni har det bra vart alla nu än befinner sig. Vi hörs och ses snart!



(Bild på mitt landställe)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad bra, nu vet jag att min lilla simme mår bra och lever :'D <33

2009-06-20 @ 23:04:24
URL: http://cecilialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0