Grattis till studenten min älskling!

Idag tog Marcus studenten! Han var så otroligt stilig i sin kostym, ville bara äta upp honom. När de hade sprungit ut och han kom fram till oss så kände jag en känsla av en sån otrolig stolthet att jag nästan började gråta, jag är så glad för din skulle älskling, du klarade det!
Just nu är han och åker flak och festar galet med sina kompisar. Påväg till flaket så gjorde jag misstaget att gå precis under en lastbil eller vad man ska säga och då blev man ju nersprutad med öl på en gång. Kan tänka mig hur Marcus kommer se ut när han kommer hem.. Full och dyngsur haha.



Marcus, jag älskar dig oavsett




Kommentarer
Postat av: denizs

ett stort grattis till marcus och fan vad nice det kommer bli i morron! <333333333

2009-06-10 @ 00:29:20
URL: http://denizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0