Ännu mera kär

Idag var vi ju då i stan och kollade runt i affärer, det märks verkligen att det var länge sen jag var i stan överhuvudtaget.
Wedins i Sergelgången är ju nämligen nerstängd och där ligger nu en av mina absoluta favoritskoaffärer, DNA! Dom har verkligen helt sjukt grymma skor där! Det tyckte jag verkligen var jätte kul, jag har nämligen bara sett den i Farsta men där är jag ju nästan aldrig.
Vägg i vägg med DNA har dom även öppnat en EuroSko butik och där har dom ju också väldigt uppskattade skor om man så säger. Det var även där Marcus köpte ett par vår/sommar skor idag :) väldigt fina lite nättare Vans liknande skor, blir nog lite skönare än ett par gympadojor haha.

När vi ändå strosade runt där i stan så gick vi in på H&M och kollade på mina älskade skor som jag har tittat på hur länge som helst nu och faktiskt prova. Det var nog ingen bra idé eftersom jag blev ännu mer kär i dom..
Marcus erbjöds sig att köpa dom som en tidig present men han köpte ju faktiskt skor till mig igår så jag kunde inte direkt säga ja.
Vet inte vad jag ska ta mig till, dom är så underbara!
Det är väldigt jobbigt att behöva spara 500 kr i månaden av 1000 kr, när man ska köpa pengar till telefonen för ca. 200 kr också. Då har jag ju drygt 300 kr kvar vilket verkligen suger! Och det ska jag klara mig på en hel månad? :O
Som tur är sparar jag ju pengar för något som man verkligen kan se fram emot: New York, så jag kanske inte ska klaga ändå..

Nu ska vi laga middag av nått slag, får se hur bra det går haha. Sen ska vi också pröva oss på att göra chailatte, HEJA OSS! vi kan knappt göra sås haha.

Ha en bra kväll, tjena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0