Breakdown

Jag tror att jag håller på att bryta ihop.
Det är så mycket just nu. Engelska tal , inriktingsval till tvåan, APU plats.

Talet ska vara klart i morgon och jag har inte börjat men jag tror att jag ska göra en powerpoint för att underlätta lite.

Det jobbiga med inriktningen är att jag inte vet om jag ska gå matte B eller inte, dilemmat ligger i att jag knappt kommer få G i matte A kursen så hur ska jag då klara matte B? Dels är det ju mycket svårare vilket känns väldigt jobbigt, men det är ju också så att man måste ha matte B kursen klarad nästan vad man än ska plugga till efter gymnasiet så ångesten är ganska hög just när det gäller det valet.

I vår ska vi praktisera i 5 veckor och jag har ingen APU plats som det ser ut just nu. Jag vet inte heller vart ska vända mig eller hur jag ska göra det.
Plus att väldigt många i min klass som har sökt har fått nedslag för att det är för lång tid tills vi ska praktisera och att vi ska göra det så pass länge.

Och så till råga på allt så är jag ju sjuk men sitter i skolan ändå för det var saker som var tvunget att göras.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0