En ner släckt bakislördag?

Man skulle verkligen kunna tro att jag söp riktigt ordentligt igår, känner mig nämligen jätte bakis. Men sanningen är att jag inte drack en enda droppe.
Jätte konstigt, men jag har känt mig bakis av och till i några dagar nu, mamma säger att hon tydligen har gjort det med. Hmm.. Konstigt, kanske något som ligger i luften? Vad vet jag.

Ikväll är det ju Earth Hour, hur många ska följa detta? Alltså att man släcker alla lampor från halv nio till halv tio ikväll.
Men jag har en liten fundering, är det bara lampor eller kan man typ sitta vid datan och kolla på TV? Om det är någon som vet säkert så kan man ju slänga ner en komentar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0