En Shopaholics Bekännelser

Ikväll ska jag och Marcus gå på bio, vi ska se En Shopaholics Bekännelser! Det ska bli riktigt kul och jag ser fram emot att se den. Jag har ju alla böcker hemma men har inte läst dom än, (eller Ina, har du en av mina böcker fortfarande kanske?) Men jag kanske får lust att göra det när jag sett filmen, vem vet?


Förut tyckte jag inte om att gå på bio så mycket men min älskling har verkligen dragit mig in i det och nu tycker jag att det är jätte roligt och definitivt mysigt! :) Speciellt om man har en hel soffa längst bak som vi ska ha hehe..




Kommentarer
Postat av: Ina

Nope, har lämnat alla böcker ;)

2009-03-30 @ 23:20:49
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0