Helgen - lite sen kanske

Helgen för min del blev väldigt lugn och mysig! :)
I fredags gjorde jag inget speciellt i och för sig, var bara hos Marcus hela dagen och kvällen. Men på lördagen kände vi att vi ville göra något fast han var sjuk. Så vi gick på bio på kvällen och såg Seven Pounds, den var ganska seg i början men sen tog den sig mot mitten och blev riktigt bra! Jag grät till och med lite grann, haha.



Efter det åkte vi bara hem till mig och sov sen var det ridning på söndagen. På vägen hem från stallet kände jag att det var riktigt länge sen jag umgicks med mina vänner så jag slängde iväg ett sms till Deniz om en fikaförfrågan så hon, jag, Ina och Sandra åkte till rådmansgatan till ett jätte mysigt café och fikade. Äntligen fick jag min älskade chailatte!

Det var helgen det, sent jag vet men jag har varit för trött för datan, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0