Jag har blivit lurad

"åh ja va skönt med vår!"

Nej, jag har blivit lurad. Inatt snöade det jätte mycket så nu är gatorna täckta med snö, vilket känns sådär.. Eller nej det känns hemsk. Jag är så trött på mörkret och att vara tvungen att dra på sig vinterskor och vinterjacka.
Hoppas att jag är frisk i morgon att snön har smält och att solen strålar för jag är less nu!


Ja visst, det kan se riktigt mysigt och vackert ut men sådär ser det tyvär inte ut i Stockholm, i Stockholm är det slask!



Förresten så var det lite ballt att det här var mitt trehundrande inlägg i den här bloggen! Hade ju en annan förut men nu har jag haft den här ett tag och ja jävlar, 300 inlägg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0