Myssöndag i stallet

Söndagar betyder ju alltid ridning för min del och idag var det hoppning. Blir alltid så nervös när jag ska hoppa eftersom jag var så rädd för några år sen, jag antar att det kanske sitter kvar i ryggraden lite och jag kan nog inte säga att det blev bättre för att älsklingen var med haha.
Men som tur är gick det jätte bra! Dandy var lite het på gröten men det gick verkligen jätte bra.
Jag vet inte riktigt varför jag var så rädd för att hoppa förut för om jag får säga det - utan att skryta så är jag bra på det, väldigt bra faktist.. Haha.

Marcus tyckte till och med att det var jätte intressant att titta, vilket verkligen chockade mig då jag trodde att han skulle somna.
Efter lektionen gick vi och tittade på kossorna och kalvarna, dom var så sjukt söta! Hoppade omkring överallt haha. Jag funderade på att ta sno med mig en hem, hehe..

Sen åkte jag hem och sov, riktigt skönt! Nu ska jag titta klart på The City på MTV, hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0