Party Lördag!

Haha lördagen var jätte rolig! Deniz och Sofia kom hem till mig sen åkte vi till en fest i Tyresö där vi inte kände många. Men det gjorde verkligen inget för kvällen var så rolig ändå, det blev Kosken, dans, headbangande och lite pussar och kramar för vissa.
Träffade många nya roliga människor som gjorde festen till det den var, kuuuuuuuuuul! Men det var dags att bege mig hemåt vid halv två ungefär så jag åkte till Gullmars och mötte Marcus och vi åkte hem och hade en stillsam natt. Men det kan man inte säga att alla hade.. Sofia och Deniz stannade kvar långt efter jag åkte och kom tydligen hem vid fem på morgonen, haha.

Riktigt lyckad kväll, det gör vi om tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0