Så vårit väder, men saknar sommarn

En liten bild från i sommras när vi är på vårat landställe. På bilden tvättar jag min lillasysters hår med havsvatten eftersom vi inte har vatten som rinner i kran där, man måste ta upp vatten ur en brunn, men inte en sån som man pumpar utan den är elektrisk.
Det var säkert jätte intressant att veta, haha. Men iallafall så saknar jag sommaren och mitt landställe så hemskt mycket!
Även om det börjar bli lite skruttit nu på äldre dar så är det så sjukt mysigt och fridfullt där. Det finns nog inte något ställe som jag kan slappna av så mycket som jag kan där.

Men visst är sommaren mysig ändå? Med sköna grill sommarkvällar med vännerna.
Något som jag just tycker om väldigt mycket är att det är så ljust hela tiden, det är ju ganska ljust nu också men när vi kommer inte i Juni någon gång så blir det ju ljust nästan dygnet runt, inte riktigt här nere i Stockholm, men i Luleå blir det verkligen aldrig helmörkt.
Det är så skönt att sitta uppe vid midnatt och det är fortfarande inte mörkt, visst det är ju inte som det är på dagen men ändå haha.

Jahapp, kul att jag slutar om en timme då. Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Marcus ska sova hos mig ikväll men mer än så vet jag inte. Jag vill bara sitta ute, dricka en chailatte och lyssna på alla Lilly Allen låtar som Deniz just skickade. Det verkar skönt, nu ska jag plugga!



Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

2009-03-31 @ 15:36:25
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0