Skitpissdummatråkhemskaasdåliga engelska tal!

I morgon torsdag ska jag framföra ett tal på engelska lektionen, mitt ämne eller det som jag ska prata om är Size Zero vs. Full Figure.


Tyckte att det verkade som ett bra ämne och tänkte att det måste ju finnas hur mycket intressant som helst att skriva om som man kan hitta på nätet, men nej. Inget, zero, nada! Eller nja lite men inte alls så mycket så jag kan få ihop ett helt tal på fem minuter.
Vet inte vad jag ska göra, och varför börjar jag alltid med skolupppgifter dagen innan dom ska vara klara? Det är ju så dumt och det lär ju knappast gå bra att redovisa i morgon heller liksom.
Ska väl försöka kämpa vidare nu, wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0