Vill också!

Jag såg just på Facebook att en kompis till mig har tatuerat sitt namn i nacken, det blev verkligen skitsnyggt! Jag har länge varit sugen på att tatuera mitt efternamn (Rylin) på min högra handled och så småning om min systers namn (Isabelle) på min vänstra men får inte för varken mamma eller pappa, "ja visst, när du flyttar hemifrån alltså." Så brukar det låta.
Handleden är ju inte dirket ett ställe som man kan smyga undan med att ha en taturering på heller, det syns ju hela tiden i stort sätt.
Jag får väl vänta, jag menar det är ju bara ett år och några månader så är jag arton och vad ska dom göra då? Då bestämmer ju jag!
Ett liiiitet problem dock, jag är så sjukt låg smärtgräns! Minsta lilla så skriker jag som en gris, vet inte riktigt hur det ska gå och tatuera sig då haha.


Kommentarer
Postat av: Issi

jag tycker du ska tatuera dig! :D Fett nice ju. Bara att mamma o Pappa är elaka... :P

2009-03-12 @ 22:18:32
URL: http://baraisabellerylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0